А иначе теоретично може да станат следните неща, според мен:
1. Скъсване на голямата - салата от клапана и пробито/ти бутало/ла + евентуални поражения по главата. Това например е ставало на БМВ стар 6-так 323 и то тъкмо запалил човека;
2. Скъсване на малката - ако не се замота и заклини по някакъв начин положението - само същото, като да останеш без маслена помпа. Последиците са ясни, ако не успееш и естествено имаш шанш да изгасиш мотора веднага.
Хубавото е, че до сега не съм чул някой да е скъсал верига на 155, но не значи че няма, де.[/quote]
Я пак се замисли кво ще се получи ако се скъса малката верига. Случайно дългата верига се задвижва точно от паразитния вал, което ще рече, че ако се скъса малката верига разпределителните валове остават леко без задвижване т.е пак всичко на салата
1. Скъсване на голямата - салата от клапана и пробито/ти бутало/ла + евентуални поражения по главата. Това например е ставало на БМВ стар 6-так 323 и то тъкмо запалил човека;
2. Скъсване на малката - ако не се замота и заклини по някакъв начин положението - само същото, като да останеш без маслена помпа. Последиците са ясни, ако не успееш и естествено имаш шанш да изгасиш мотора веднага.
Хубавото е, че до сега не съм чул някой да е скъсал верига на 155, но не значи че няма, де.[/quote]
Я пак се замисли кво ще се получи ако се скъса малката верига. Случайно дългата верига се задвижва точно от паразитния вал, което ще рече, че ако се скъса малката верига разпределителните валове остават леко без задвижване т.е пак всичко на салата

Comment